Oferta

1. Silniki, w remontach których specjalizujemy się już od ponad 45-ciu lat…
2. Maszyny, pojazdy i urządzenia w których pracują powyższe silniki…
3. W przypadku remontu silnika…
4. Szlify wałów korbowych i powierzchni płaskich np. planowanie głowic i bloków silnikowych
5. NOWOŚĆ – „Półremonty” czyli naprawy układów korbowo-tłokowych i naprawy głównych podzespołów silnika…
6. Od „ręki” wykonujemy…
7. Wykonujemy również…

8. Oferta pozostała, w tym sprzedaż części itp…
9. Poza branżą motoryzacyjną…

Ad. 1) Silniki, w których remontach specjalizujemy się już od ponad 40-tu lat:
– IFA 2VD 14,5/12 (-1, -2) SRW – silnik chłodzony wodą,
– IFA 3VD 14,5/12 (-1, -2) SRW – silnik chłodzony wodą,
– IFA 4VD 14,5/12 (-1, -2) SRW – silnik chłodzony wodą,
– IFA 6VD 14,5/12 (-1, -2) SRW – silnik chłodzony wodą,
– IFA 2VD 14,5/12 (-1, -2) SRL – silnik chłodzony powietrzem,
– IFA 3VD 14,5/12 (-1, -2) SRL – silnik chłodzony powietrzem,
– IFA 4VD 14,5/12 (-1, -2) SRL – silnik chłodzony powietrzem,
– IFA 6VD 14,5/12 (-1, -2) SRL – silnik chłodzony powietrzem.
Ponadto zajmujemy się także takimi silnikami jak:
– IFA 6VD 13,5/12 (-1, -2) SRF – Silnik IFA na licencji MAN’a, chłodzony wodą,
– IFA 8VD 14,5/12,5 (-1, -2) SVW – silnik chłodzony wodą w układzie V,
– IFA 24VD 14,5/12 (-1, -2) SRW – silnik chłodzony wodą,
– IFA 12VD 14,5/12 (-1, -2) SVL – silnik chłodzony powietrzem w układzie V,
– IFA 4VD 8,8/8,5 (-1, -2, -3) SRF – silnik chłodzony wodą – MULTICAR,
– IFA 1VD 8/8 (-1, -2) SVL – silnik chłodzony powietrzem,
– IFA 2VD 8/8 (-1, -2) SVL – silnik chłodzony powietrzem,
– IFA 4VD 8/8 (-1, -2) SVL – silnik chłodzony powietrzem,
– IFA 2 KVD 9 SVL (FD 21/1) – silnik chłodzony powietrzem montowany głównie w nośnikach narzędzi RS-09.

– Naprawy bieżące i remonty kapitalne wszelkich innych silników spalinowych samochodów ciężarowych, osobowych i maszyn różnego typu…

Powrót na górę strony

Ad. 2) Powyższe silniki i urządzenia pracują w pojazdach i maszynach takich jak:
IFA W-50 i L-60 – samochody ciężarowe i ciągniki siodłowe,
Sachsenring S4000, S4000-1 – samochody ciężarowe (tzw. poprzednik IFY W-50),
FORTSCHRITT – maszyny rolnicze tj. traktory, kombajny i sieczkarnie m.in.: traktory – ZT 300-D, ZT 303-D, ZT 304-D, ZT 320-A, ZT 323-A, ZT 325-A, ZT 423-A, kombajny – E 512, E 514, E 516, E 517, E 518, E 524, E 525, E 527, MDW 514, MDW 524, MDW 525, MDW 527, sieczkarnie – E 280, E 281, E 282 koparko-ładowarki – T-174, T-188,
– MULTICAR – M-21, M-22, M-24, M-25.
TAKRAF – dźwigi, koparki linowe, żurawie i wózki widłowe (sztaplarki) m.in.: ADK-70, ADK-80, ADK-100, ADK-125, RDK-160, RDK-200, RDK-300, UB-162, UB-1412, UB-1413, EDK-300/5, EDK-300, EDK-750, EDK-2000, EDK-1000/4, EDK-80, DFG-1002, DFG-2002, DFG-3202, DFG-4002, DFG-6302, UB-266, RDK-500, MDK-202, MDK-404, MDK-504, MDK-504/1, MDK-12,5, MDK-160/1, MDK-204, EDK-80/2, EDK-100/2, EDK-300W, EDK-500, EDK-1000/2, RDK-160/2, RDK-250/1, RDK-280, RDK-300/1, RDK-630, ADK-63/2, UB-162/1, UB-1412/1, MKZ-2500, DFG 1, DFG 2, DFG 3002, ADK-250, ADK-I/5, ADK-III/3, ADK-IV/1,6, ADK-200T, ADK-2100, ADK-63, ADK-V/5, RK-3, HG-125, 961/G1-2ST,
BAUKEMA – równiarki, walce, frezarki, rozściełacze do asfaltu i inne maszyny drogowe m.in.: równiarki – SHM-2, SHM-3, SHM-4, SHM-5, walce – SGW-16, SGW-17, K-12, T12, A-4, A-8, A-12, G-12, K-12,1, K-12,S, rozściełacze asfaltu – S-400, S-600, S-750, S-850, ścinarki – URM-70.1, UZF-70,
NOBAS – koparki m.in.: koparki – UB-80, UB-631, UB-632, UB-1212, 1213, UB-1214 LC, UB-1232, UB-1233, UB-1252/1, dźwig-żuraw – UB-1256,wózek widłowy-sztaplarka GMG2/70.
– WARYŃSKI – koparki m.in.: koparka linowa KM 251 (wędka)
– AGREGATY PRĄDOTWÓRCZE m.in.: DCBS 38-4/Y, DCBS 63-4/N, DCBS 75-4/R, DCBS 38-4/10, DCBS 20-4/2, DGKI 37-4/R, DGKI 50-4/R.

Powrót na górę strony

Ad.3) W przypadku remontu silnika, na życzenie klienta przyjeżdżamy po silnik osobiście, rozbieramy go, wstępnie czyścimy i myjemy, diagnozujemy usterki, proponujemy rodzaj i sposób naprawy oraz wstępnie wyceniamy całkowity koszt remontu. Naprawy dokonujemy zwykle w ciągu kilku dni roboczych, po czym silnik pracuje u nas ok. 10 godzin. Po tak dokonanej naprawie silnik klient odbiera osobiście lub odwozimy go do klienta. Na wyremontowane przez nas silniki udzielamy rocznej gwarancji jak i zapewniamy w pełni serwis pogwarancyjny. Remonty pozostałych elementów (w tym skrzynie biegów, sprzęgła) oraz podzespołów maszyn wykonujemy w sposób analogiczny do remontu silnika.

Powrót na górę strony

Ad.4) NOWOŚĆ – „Półremonty” czyli naprawy układów korbowo-tłokowych i naprawy głównych podzespołów silnika…
Wychodząc na przeciw klientom i przeciw stale rozsnącym kosztom prowadzonej działalności, oferujemy tzw. „półremonty” kapitalne silników, które z reguły kończą się z mojej strony w momencie założenia głowicy na silnik, czyli kolokwialnie mówiąc w momencie zamknięcia słupka. Remont taki pozwala wyremontować wszystko to co jest istotne w przypadku takiej naprawy, a z czym nie poradzi sobie żaden mechanik nie dysponujący specjalistycznym sprzętem i wiedzą w tym zakresie. Naprawa taka pozwala na znaczne obniżenie kosztów całego remontu, ponieważ całą resztę aż do momentu odpalenia silnika i pierwszych testów klient wykonuje już sobie sam we własnym zakresie.

Powrót na górę strony

Ad. 5) Od „ręki”, ale po uprzednim telefonicznym umówieniu się, wykonujemy:
– regulację pompy wtryskowej,
– wymianę rozpylaczy (końcówek wtrysku) i ustawianie wtryskiwaczy,
– regeneracją wtryskiwaczy,- regenerację pompy olejowej silnika,
– szlif wałów korbowych,
– planowanie/szlif głowic silnika,
– planowanie/szlif bloku silnika,
– regenerację pompy wodnej,
– regenerację sprężarki powietrza,
– regenerację głowicy,
– wymianę i docieranie zaworów głowicy,
– wymianę prowadnic zaworów,
– regenerację tarcz sprzęgła (obicie nowych okładzin),
– regenerację pomp hamulcowych i ich wspomagań,
– regenerację pomp sprzęgłowych i ich wspomagań,
– regenerację cylinderków hamulcowych,
– itp., itd…

Powrót na górę strony

Ad.6) Wykonujemy również:
– szlify wałów korbowych,
– remonty pomp wtryskowych,
– regulację pomp wtryskowych,
– planowanie głowic silnikowych,
– planowanie bloków silnikowych,
– szlif tulei cylindrowych silnika i sprężarki,
– regenerację korbowodów,
– naprawę skrzyń biegów,
– naprawę sprzęgieł, – itp., itd…

Powrót na górę strony

Ad.7) Oferta pozostała, w tym sprzedaż cześci itp…:
Poprzez nasze wieloletnie doświadczenie, kontakty i nawiązane współprace z różnymi producentami, hurtowniami oraz sklepami detalicznymi, posiadamy w ofercie szeroką gamę części zamiennych do samochodów osobowych (w tym również części i podzespoły silnikowe), do powyższych samochodów ciężarowych, kombajnów i maszyn rolniczych, autobusów, silników (zwłaszcza URSUS, PERKINS, MAN), naczep, przyczep oraz różnego typu akcesoria. Z uwagi na wieloletnie współprace z naszymi kontrahentami, dziś jesteśmy w stanie zaoferować jedne z najniższych cen na rynku. Dotyczy to zarówno części oryginalnych jak i zamienników.
Prowadzimy również sprzedaż części i podzespołów do wszelkich różnych innych bardziej lub mniej typowych samochodów osobowych i maszyn z nimi związanych.

Powrót na górę strony

Ad.8) Poza branżą motoryzacyjną od kilkunastu lat (rodzinnie) zajmujemy się także branżą tekstylną i tu również zapraszamy do współpracy i zakupów. Hurtownia www.rajstop.pl, z uwagi na internetowy charakter działalności, wieloletnią obecność na rynku i wypracowane tym stosunkowo duże upusty u wielu producentów tekstylnych, w chwili obecnej jest w stanie zaoferować swoim klientom, jedne z najniższych cen w Polsce. Zapraszam do zapoznania się z ofertą na stronie
www.rajstop.pl
hurtownia@rajstop.pl
tel. stacjonarny: +48 56 644 13 19
tel. kom.: +48 509 864 701

Powrót na górę strony

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Komentarze są wyłączone.